Podsumowanie 2018

Rok 2018 był trzecim sezonem działania programu Dobry Kajakarz. Obserwujemy lekkie nasycenie, bo tylko dwie nowe firmy zdecydowały się dołączyć do programu. W tej chwili mamy 18 firm ze znakiem „Firma Dobrych Kajakarzy”. Działań promocyjnych było wiele na różnych poziomach. Na tegoroczne wyróżnienie zasługują grafiki szkoleniowe dla początkujących kajakarzy, znaczący przyrost „polubień” na Facebook, (stan na dzisiaj 1700), a także promocja Dobrego Kajakarza na imprezie Kayakmania w centrum Bydgoszczy.

Zrealizowane działania

  • Kalendarz KAJAKI 2018 – logo DK
  • Imprezy targowe (rollup i ulotki na stoisku magazynu WIOSŁO):
    • Targi Wiatr i Woda, Warszawa
    • Targi Wiatr i Woda na Śląsku
    • Targi World Travel Show, Nadarzyn
  • Prezentacja firm DK wakacyjnym numerze WIOSŁA
  • Facebook
    • 3 miesiące płatnej promocji
    • najbardziej efektywny post dotarł do ponad 20 tys. użytkowników, wzbudzając ponad 470 reakcji
    • aktualnie 1700 polubień (rok temu było 850), max. zasięg posta 20.000 osób
  • Centralne materiały promocyjne: baner, ulotki, naklejki
  • Promocja na Kayakmanii
    • pierwszy weekend wrześni w samym centrum Bydgoszczy, dziesiątki tysięcy ludzi
  • Promocja w środowisku: obóz SITK, OMPIK, imprezy dla kadry

Rys. Wzrost polubień na Facebooku, w wakacje 2018 r.

Najważniejsze

  • Karty „Kajakowy start” rozeszły się w setkach sztuk
  • Dobra promocja na Kayakmanii
  • Świetne działania na Facebooku
  • Nowy program szkolenia kadry PZKaj+PSKK